poniedziałek, 8 października 2018

Złocony medalion z zimowym pejzażem i pastą śniegową - klimatyczna zawieszka decoupage

Za oknem piękna polska jesień a ja zaczynam myśleć już o świętach... zaczynam w tym roku
wcześniej, bo boję się, że jak co roku czas świąt przyjdzie tak szybko że znów się nie wyrobię ;)
A więc powolutku powolutku zapraszam Was do tworzenia zimowych ozdób.
U mnie dziś płaska bombka - medalion z HDF ze złoceniami, patyną w iście świątecznym klimacie.


Złote plamy folii do złoceń dodają blasku, pasta śniegowa podkreśla zimowy charakter cudnej grafiki 
w stylu vintage - podobne obrazki z łatwością znajdziecie wśród papierów ryżowych ITD lub po prostu na serwetkach do decoupage, których setki rodzajów dostępne są w sklepie. Zabawa patyną to pełna dowolność i można jej użyć tak jak nam w duszy gra :)
Patynę ciut oszukałam i użyłam farby akrylowej.



Pomyślałam, że medalion może również posłużyć jako prezent, więc nie zastanawiając się wiele
zrobiłam do niego lniany woreczek ze świątecznym motywem. Cudny szablon, kilka farbek
do tkanin i oprawa prezentu gotowa :)




Zachęcam Was do samodzielnego tworzenia cudnych ozdób :)

 Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)