środa, 19 grudnia 2018

Świąteczny medalion - klasyczny decoupage ze spękaniami

Ręcznie robione ozdoby świateczne - sama udekoruj swój dom na Święta!

Medalion ze spękaniami - jak go wykonać?


Medaliony akrylowe to ostatnio bardzo modna baza do świątecznych dekoracji...
Nie dość że śliczne to jeszcze bardzo praktyczne, bo i do ozdobienia choinki
jak i przyozdobienia ścian :)
Również i u mnie też nie mogło zabraknąć takiego akcentu na Święta. Jako bazy użyłam jednak nie medalionu, a gotowej warstwowej zawieszki z HDF kształtem przypominającej jednak medalion. Całości dopełniły spękania dwuskładnikowe i piaskowa pasta strukturalna, która gęsto okryła ramkę, nadając jej przestrzeni i charakteru.
Mam nadzieję, że Wam sie spodoba i chętnie stworzycie taki dla siebie (jeszcze zostało kilka
dni i w przerwie pomiędzy pieczeniem pierniczków można tak się pobawić :) )




Uwielbiam spękania... dodają efektu starości i dla mnie wyglądają niezwykle klimatycznie...
Tu użyłam preparatu dwuskładnikowego. Dla mnie genialny i jakoś ten efekt zawsze mi się udaje :)


Rameczkę ozdobiłam pastą piaskową oraz mieszanką różnych farb ścieranych 
mokrymi chusteczkami... kolory zostają w zagłębieniach i powstaje świetna struktura... Najlepsze do decoupage i w ogóle do rękodzieła pozostają niezmiennie farby akrylowe.


Mam nadzieję, że Wasze ozdoby nie dość, że będą cieszyć przy tworzeniu to jeszcze pięknie
przyozdobią Wasze choinki i przestrzeń świąteczną :) 



Życzę Wam pięknych, rodzinnych i bardzo, bardzo radosnych Świąt Gwiazdkowych :)
Odpoczynku i wielu niezapomnianych chwil z rodziną, bliskimi i przyjaciółmi :)
Do "zobaczenia" w Nowym Roku :)


Pozdrawiam :)



1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)