sobota, 16 lutego 2019

Złoto-zielona taca z efektownym szablonem

A ja nadal pozostaję w złotym klimacie :) metaliczne farby DailyArt tak mnie uwiodły, że
nie mogę przestać nimi tworzyć... do tego trochę optymistycznej zieleni i mamy cudny duet
na wiosenną tacę... Może mieć różne zastosowanie: od najprostszej czyli pod filiżanki, przez
podstawkę pod świece do najbardziej "wypasionej" czyli pod wiosenną kompozycję kwiatową...
U mnie będzie pełnić podstawę pod świece, bo uważam, że takiego klimatu nigdy dość :)


Na tło użyłam trzech złotych kolorów, nakładając je mieszałam nieregularnie aby tworzyły piękną
grę światła. Następnie przez szablon przyszła pora na turkus wypatrzony w bogatej różnorodności akrylowych farb do decoupage... aby ponownie dodać tacy blasku
kafelki zostały "pociągnięte" metodą suchego pędzla tymi samymi złotymi farbami co wcześniej...

Czyż nie wyszło glamour??






Z zasobów sklepu użyłam :)








 Pozdrawiam :)



1 komentarz:

  1. Nice post. I really enjoy reading it. Very instructive, keep on writing.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)