piątek, 11 marca 2022

Zawieszka z kogutem - wielkanocna dekoracja w wiejskim klimacie

Dzień dobry wszystkim!

Gdy tylko zobaczyłam bazy do ozdabiania z HDF z Kreatywnej Pracowni, od razu wiedziałam, że chcę jedną z nich! Jednocześnie bardzo spodobała mi się też jedna z foremek silikonowych Primy i tak oto w mojej głowie szybko wykiełkował pomysł na gotowy projekt: tabliczkę z kogutem w rustykalnym, wiejskim klimacie, nawiązującym również nieco do tradycji wielkanocnych.

Jeśli Was zainteresowałam, poniżej krótki opis jak taką tabliczkę ozdobić samemu.

Bazę HDF malujemy podkładem białym /gessem.  Pierwsza warstwa farby akrylowej to kolor antracyt (idealny odcień znajdziecie wśród znakomitych farb Allegro), który przecieramy woskiem, następnie malujemy białą farbą. Papierem ściernym robimy przetarcia. Wybieramy szablon z delikatnym wzorem i nanosimy go na tabliczkę ponownie za pomocą farby antracytowej, stłumionej jednak nieco dodatkiem białej farby, tak aby wzór nie był zbyt mocny. Z foremki Primy wykorzystujemy wycisk z napisem Farm House, używając do tego masy superlekkiej. Całość postarzamy złotą pastą woskową, a na koniec delikatnie chlapiemy. Doklejamy sznurek i naszą zawieszka jest gotowa.





Ze sklepu Stonogi.pl wykorzystałam:

Tabliczka z HDF, dekoracja wielkanocna z kogutem H218, Kreatywna Pracownia Forma silikonowa do mas strukturalnych Prima 652029, Zwierzęta na farmie - Farm Animals  Farba akrylowa Stamperia Allegro 59 ml, Anthracite - antracyt KAL88 Farba akrylowa dla artystów, titanium white - biała tytanowa, 50 ml - Daily Art Masa superlekka do foremek silikonowych 3D  Pasta woskowa Pentart, metaliczna złota   Klej ekspresowy Pentart, 80 ml


pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)