środa, 19 grudnia 2012

Na ten najpiękniejszy czas w roku..

Święta tuż tuż. W domach już pachnie piernikiem, w kącie choinka czeka na ozdoby, w oknie mrugają lampki. Już czuć atmosferę, już wszystko poplanowane i tylko ostatnie szlify w wystroju wnętrz.
Tak byłoby najpiękniej - rzeczywistość go nas do garnków, do sprzątania czy po zakupy. Warto jednak znaleźć troszkę czasu dla siebie i dla ozdoby domu.
Chciałam Wam pokazać moją ramkę świąteczną. Drewniany obrazek - gdzie ramkę ozdobiłam metodą decoupage a środek jest scrapbookingowy. Zresztą sami zobaczcie:

Bazą jest ten obrazek. Przy dekoracji ramki używałam serwetki tradycyjnej i mediów i farb do decoupage  Perfetto. Bazą środka jest mój ulubiony Papier ze świątecznej kolekcji Echo Park. Dodałam też kolejny papier z tej samej kolekcji, papier Simle Stories, taśmę dekoracyjną i elementy z Wycinanki.
Poniżej kilka zbliżeń:
Też uważacie, że to najpiękniejszy czas w roku?


Wycinankowe gwiazdeczki pomalowałam tymi konturówkami i posypałam brokatem a daczek domku dla ptaków ozdobiłam pastą granulowaną która świetnie udaje sztuczny śnieg.

Pozdrawiam świątecznie,
ami

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)