piątek, 26 kwietnia 2013

Karteczka z różami

 Dziś chciałam pokazać Wam różaną karteczkę, taką z nutką romantyzmu,
do wykonania której użyłam cudownych papierów z firmy Prima. Dodałam również fragmenty papierów z serii Miss Match firmy KaiserCraft -a w sklepie Stonogi dostępne są także inne zestawy papierów tej firmy w bloczku w o tu.
Karteczkę ozdobiłam papierowymi  i tkaninowymi różyczkami oraz dodałam kilka perełek.




Do wykonania karteczki użyłam:

Papier do scrapbookingu, Lyric: Overture [Prima 845544] Papier do scrapbookingu, Lyric: Tempo [Prima 845612] Papier do scrapbookingu, Dotted Swiss Cardstock [1-153], Sunset Rose Karton do scrapbookingu, Bazzill Cardstock 12x12, Vanilla/Canvas  Samoprzylepne perły dekoracyjne biało - różowe AP100 [Dalprint] Bukiecik różyczek, White [Zva Creative], 10 szt. Klej Magic - tuba 45 g  Poduszka do stemplowania [Dovecraft], Cocoa Brown Tasiemka ozdobna [EOI 3091], 1 mbKlej z brokatem, Big & Glitzy Glitter Glue, Garnet, 50 ml [Sylun]

Serdecznie i ciepło Was pozdrawiam!
Peninia*

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)