wtorek, 2 kwietnia 2013

Pierwsza Komunia

Chcielibyśmy przedstawić dzisiaj naszą pierwszą tegoroczną projektantkę gościnną, którą jest Ania (Aka) - jej bloga możecie śledzić tutaj: http://www.poczekalniaaka.blogspot.com/. Aka przygotowała dla Was cztery przepiękne projekty w sam raz na zbliżający się sezon komunijno-ślubny. Co tydzień opublikowany zostanie jeden z nich. Dziś czas na pierwszy. Oddajemy więc głos Ani :)



Bardzo mi miło gościnnie Was inspirować dzisiaj na blogu Stonogi.pl. Po świętowaniu Wielkiej Nocy zbliża się dla wielu dzieci czas uroczystości przyjęcia Sakramentu I Komunii. W takich właśnie klimatach utrzymane są wszystkie cztery moje dzisiejsze kartki.

Do dwóch pierwszych wykorzystałam klimatyczne papiery "Biała Róża" Galerii Papieru oraz wycinanki Hostie, Kiście winogron z listkami oraz Kłosy.





Trzecia kartka - tutaj nadal w roli głównej  wycinanki, a do tego delikatny papier Pink Paislee: Secret Crush - First Kiss  oraz kwiatki Primy.




Na czwartej kartce "rządzi" ramka komunijna z Wycinanki i również kwiatki Primy. Spójrzcie proszę na ten piękny papier Primy - Lifetime: Quilter - delikatny wzór serwetki na nim bardzo mi tutaj przypasował :)





Do wykonania kartek wykorzystałam ze sklepu Stonogi.pl:

  
   
 


  

  
 


Pozdrawiam serdecznie :)



1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)