piątek, 5 lipca 2013

Zakładki

Witajcie :)

Dziś przygotowałam dla Was typowo wakacyjną inspirację. Bo lato to przede wszystkim odpoczynek, czas na wakacje, urlop oraz przyjemności. Mam nadzieję, że również dla Was ogromną przyjemnością jest zagłębienie się w fascynującą książkę.

A jak książka to koniecznie do niej zakładka.

Pierwsza zakładka ozdobiona jest typowo letnim kwiatem - lawendą, której zapach kojarzy mi się ze słońcem. Zakładka postarzona jest "na cukier". Bardzo podoba mi się efekt, który można uzyskać przy pomocy tej metody.



Druga zakładka ozdobiona jest z wykorzystaniem szablonu. Jedna strona to farba metaliczna o kolorze miedzi, która pięknie błyszczy


Druga strona jest lekko wypukła, gdyż przy wykonywaniu liścia wykorzystałam pastę mineralną do relifów                                                                                                                                   


Ostania zakładka ma motyw typowo żeglarski. Aby podkreślić ten efekt wykończyłam ją używając pasty żelowej, która pozwala uzyskać lekką fakturę na powierzchni



I na koniec niespodzianka. Pierwsze trzy osoby, które wpiszą komentarz i prześlą do mnie e-mail otrzymają wybraną zakładkę. Napiszcie przy okazji, gdzie planujecie spędzać wakacje :) Piszcie na adres lid[at]o2.pl.

Miłej lektury :)

Z e-sklepu wykorzystałam:
  
    
  




5 komentarzy:

  1. Cudowne:) Podoba mi się ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. drugiej i trzeciej już nie ma :) ktoś chętny jeszcze na pierwszą? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie przygarnę pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)