wtorek, 24 września 2013

Z trybikami...

...chociaż kobieca :)
Witam :)
Troszkę zaszalałam i wyszła mi taka karteczka :)
Z prawdziwymi trybikami ze starych zegarów, które czekały i czekały i aż krzyczały - "Użyj nas!!". Pomogła tekturka Wycinanki - Steampunk oraz stempel Deep Red Stamps.
W końcu wpasowały mi się w "tło" :P
A ponieważ chciałam, żeby kartka mimo wszystko była kobieca - dodałam sporo koronek i kwiaty :) A całość na rewelacyjnym papierze Piątek 13.

Oceńcie sami, co z tego eksperymentowania wyszło :)













Do wykonania kartki użyłam:

   

   

   

Pozdrawiam serdecznie :)


2 komentarze:

  1. Świetne zestawienie kolorków:), robi wrażenie! Bardzo mi się podoba:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kontrast! Na prawdę super praca
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)