niedziela, 11 maja 2014

Pudełeczko na herbatę

Witam Was w ten majowy dzień. Dziś w ramach mojej kolejnej inspiracji chciałam pokazać
Wam  drewniane pudełeczko na herbatę.
W sklepie Stonogi jest bardzo duży wybór drewnianych przedmiotów do zdobienia , 
Herbaciane pudełeczko ozdobiłam przepięknym papierem w róże -Graphic 45, dodałam kilka perełek


Użyłam:

Papier do scrapbookingu, Botanical Tea, Flora [G45] Papier do scrapbookingu, Botanical Tea, Hello Friend [G45] Zestaw elementów tekturowych, Transparenty wzór 1, 5 szt. [Wycinanka] Komplet trzech pudełek kwadratowychKryształki i perły samoprzylepne, Azure & Spice, 120 szt. [GRKP-001]Farba do decoupage, Vivace (KAB21) Bianco Titanio - biała tytanowa, 60 mlPędzel gąbkowy mały, 1 szt. [KR03] Klej Magic - tuba 45 g

Pozdrawiam-Gosia

4 komentarze:

  1. Prześlicznie ! Papiery urocze, dodatki piękne:) Całość romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna herbaciarka:))kolory cudne:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)