piątek, 2 maja 2014

Szkatułka decoupage.


Witam w środku majowego weekendu. Przygotowałam dla Was szkatułkę, w zasadzie dość prostą - bejcowane boki, na wieku motyw serwetkowy. Chciałabym Wam pokazać, jak kilkoma prostymi zabiegami można sprawić, że proste pudełko stanie się nieco ciekawsze


Bejcowane boki pudełka najpierw przemalowałam biała farbą, a potem dość mocno przetarłam papierem ściernym. Dzięki temu bardzo ładnie uwidocznił się wzór drewnianych słojów. Dodatkowo brzegi wycieniowałam  patyna olejną i nastęmplowałam wzór pisma (celowo dość niedokładnie).


Na wieku po przyklejeniu serwetki dodałam biała farbą delikatny wzór przy pomocy szablonu. Potem, podobnie jak na bokach, wycieniowałam brzegi patyną olejną i dodałam miejscami stemplowany wzór.


Całości dopełnił stylowy uchwyt - wykonałam go sama. Przycięłam pasek skóry (może być ze starej torebki), skleiłam w rulonik, spłaszczyłam i przybiłam do pudełka gwoździami tapicerskimi (do kupienia w każdym markecie budowlanym).

Mam nadzieję, że zainspirowała Was moja szkatułka i zajrzycie do działów stempli i szablonów w naszym sklepie Stonogi.pl Nie znajdziecie tam idealnie takich samych produktów, jak użyte przeze mnie (oferta stale się zmienia), ale wyselekcjonowałam dla Was kilka innych, które dadzą bardzo dobry efekt :)

Pozdrawiam serdecznie


http://retrodrobiazgi.blogspot.com/

Kilka wybranych stempli, które idealnie nadają się do uzupełniania tła:

Zestaw stempli akrylowych, Free Spirit, #1 Music [572617]    Zestaw stempli akrylowych [Inkadinkado ICCSO-30303], Flower Flourishes    Stemple akrylowe [WTK085], Kropki i paski  Stempel akrylowy, Vintage Vanity, Honeycomb [960810]   Stempel akrylowy [WTK112], Polka Dot Flowers 

Szablony doskonale nadające się do tworzenia tła:

Szablon 21x30 cm [KSG163], Country Patchwork    Szablon 21x30 cm [KSG170], Country Patchwork Szablon 20x15 cm [KSD096], Wzorek   Szablon FF 21x30 SD035 



Pozostałe użyte przeze mnie materiały:

Komplet trzech pudełek kwadratowych       Farba akrylowa Daily ART, 001 Biała, 120 ml     Farba akrylowa Daily ART, 008 Kość słoniowa, 50 ml  Farba akrylowa Daily ART, 009 Cappuchino, 100 ml       Klej do decoupage Daily ART, matowy, 120 ml Bejca wodna do drewna Daily ART, brązowa, 120 ml   Pędzel do szablonów, okrągły nr 4 [KR47]    Patyna do cieniowania, Decorfin Antique Brown, 50 ml     Tusz, Archival Inkpad, Coffee 

5 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :)