wtorek, 3 lutego 2015

Zakochane pudełeczko decoupage - walentynkowy upominej dla bliskiej osoby


Witam wszystkich :)
Z wielką tremą i ja chciałam się dzisiaj przedstawić wszystkim sympatykom zaglądającym do sklepiku Stonogi oraz na wielce inspirującego bloga tworzonego z pasją przez grono niezwykle uzdolnionych koleżanek.
Mam na imię Marzena. W świecie blogowym znana jestem jako Deco Wena.
Moją pierwszą miłością od lat jest decoupage. Od jakiegoś czasu troszkę walczy o pierwszeństwo ze scrapowymi papierkami, które dość mocno zaczynają się wkradać do mojego serca.

Dzisiejszy, próbny post jako kandydatki do DT 2015 poświęcony będzie jednak temu co robię
i kocham od lat. Chciałam zaprezentować drewniane pudełko ozdobione w technice decoupage.


Zbliżają się Walentynki, dlatego pudełeczko utrzymane jest w klimacie miłości.
Góra ozdobiona jest serwetką z kolorowym napisem Love i przepięknym tłem utrzymanym w tonacji turkusu. Całość pokryłam werniksem Soft Touch o przyjemnym welurowym wykończeniu, jednak dla urozmaicenia faktury literki pokryłam lakierem szklącym Pouring Glaze.




W nawiązaniu do welurowej góry, dół pudełka pomalowałam matową farbą kredową w kolorze turkusowym.





Następnie przy pomocy szablonu - maski nałożyłam pastę strukturalną - moje zeszłoroczne odkrycie. Dzięki temu powierzchnia zyskuje efektowne zdobienie przestrzenne, co nadaje zdobionemu przedmiotowi zdecydowanie jakości i charakteru. 
Zabawa pastami strukturalnymi nakładanymi przez szablony tak mi się ostatnio spodobała, że nakładam je namiętnie na wszystko dookoła :))
Odrobinę pasty nałożyłam również na boki poza maską. Dzięki temu całe boki pięknie się mienią.
Jako element wykończeniowy przykleiłam serduszko pokryte również lakierem szklącym.



Razem z pudełkiem do sesji zdjęciowej zapozowały także serduszka pokryte satynowymi pastami (rodzaj kolorowej pasty strukturalnej o aksamitnym wykończeniu) oraz konturówkami :)




Mam nadzieję, że pudełeczko Wam się spodobało i zachęciłam Was do eksperymentowania 

z pastami, maskami  i lakierami szklącymi
Dziękuję załodze Stonogi za możliwość zaprezentowania mej pracy tutaj.
Będzie mi bardzo miło jeśli będę mogła zagościć tutaj na dłużej.


Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Deco Wena http://deco-wena.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Bardzo sympatyczne i milusińskie pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jest! Wszystko na nim gra i stanowi piękną całość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)