wtorek, 3 lutego 2015

Zakochane pudełeczko


Witam wszystkich :)
Z wielką tremą i ja chciałam się dzisiaj przedstawić wszystkim sympatykom zaglądającym do sklepiku Stonogi oraz na wielce inspirującego bloga tworzonego z pasją przez grono niezwykle uzdolnionych koleżanek.
Mam na imię Marzena. W świecie blogowym znana jestem jako Deco Wena.
Moją pierwszą miłością od lat jest decoupage. Od jakiegoś czasu troszkę walczy o pierwszeństwo
z papierkami, które dość mocno zaczynają się wkradać do mojego serca.
Dzisiejszy, próbny post jako kandydatki do DT 2015 poświęcony będzie jednak temu co robię
i kocham od lat. Chciałam zaprezentować pudełko ozdobione techniką decoupage.


Zbliżają się Walentynki, dlatego pudełeczko utrzymane jest w klimacie miłości.
Góra ozdobiona jest serwetką z przepięknym motywem utrzymanym w tonacji turkusu.
Pokryłam ją aksamitnym lakierem soft touch.
Dla urozmaicenia faktury literki pokryłam lakierem szklącym.




Dół pudełka pomalowałam turkusową farbą kredową.





Następnie przy pomocy maski nałożyłam pastę strukturalną - moje zeszłoroczne odkrycie.

Nakładam ją ostatnio na wszystko dookoła :))
Odrobinę pasty nałożyłam również na boki poza maską. Dzięki temu całe boki pięknie się mienią.
Jako element wykończeniowy przykleiłam serduszko pokryte również lakierem szklącym.



Do sesji zapozowały także serduszka pokryte satynowymi pastami z firmy Daily Art  oraz konturówkami z tej samej firmy.




Mam nadzieję, że pudełeczko Wam się spodobało i zachęciłam Was do eksperymentowania 

z pastami, maskami  i lakierami szklącymi
Dziękuję załodze Stonogi za możliwość zaprezentowania mej pracy tutaj.
Będzie mi bardzo miło jeśli będę mogła zagościć tutaj na dłużej.

Ze sklepiku Stonogi użyłam





Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Deco Wena http://deco-wena.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Bardzo sympatyczne i milusińskie pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jest! Wszystko na nim gra i stanowi piękną całość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)