środa, 17 czerwca 2015

Decoupage na tkaninie.


Woreczki bawełniane zdobione techniką decoupage. Bardzo lubię je robić - łatwe, szybkie i przyjemnie, w najprostszej wersji gotowe dosłownie w kilkanaście minut. Stanowią idealny prezent albo klimatyczne wyposażenie naszej szafy, kuchni czy łazienki. Woreczków nigdy dosyć :)

Na pierwszym woreczku nakleiłam wycięte z serwetki buciki (klejem do decoupage na tkaninie), a potem dodałam "szablonowe" tło. Przydało się medium do tkanin DailyArt - wystarczy zwykłą farbę akrylową zmieszać z medium w proporcji 1:1 i otrzymamy farbę do tkanin. Zarówno klej jak i medium do tkanin DailyArt lubie za to, że sa matowe - aplikacja nie błyszczy się po wyschnięciu (oczywiście wtedy gdy nie pracujemy uważnie i nie użyjemy nadmiaru preparatu). Pamiętajcie, że używając preparatów do zdobienia tkanin po kilku godzinach trzeba utrwalić całość żelazkiem (instrukcję znajdziecie na opakowaniu) - wtedy nasz woreczek nadaje się do prania.




Górę bucikowego woreczka dodatkowo ozdobiłam tasiemką. A drugi woreczek, ten z morskimi motywami, w wersji podstawowej wyglądał tak pięknie, że nie odważyłam się dodać do niego żadnych ozdób :)



pozdrawiam serdecznie - Mirella z RETRO DROBIAZGÓW.


materiały jakich użyłam:

  Woreczek bawełniany 20x15, kolor naturalny     Woreczek bawełniany 20x15, kolor naturalny      Klej do decoupage na tkaninie Daily ART, 120 ml  Medium do tkanin Daily ART, 300 ml     Farba akrylowa Daily ART, 006 Niebieskoszara, 100 ml     Farba akrylowa Daily ART, 022 Różowa, 100 ml     Farba akrylowa Daily ART, 001 Biała, 100 ml     Pędzel do szablonów, okrągły nr 4 [KR47]   


zajrzyjcie też do działów:
  




6 komentarzy:

  1. Ależ to pięknie wygląda !!! Od dawna mam ochotę spróbować, kupiłam nawet jakiś preparat do tego. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula - zobaczysz, jak spróbujesz, nie będziesz mogła przestać, to takie proste i przyjemne :)

      Usuń
  2. a ja sobie właśnie sprałam deku z poduszki:)))haha zapomniałam,że to serwetka a nie druk i wyprałam w pralce:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czym przyklejałaś, ale nie absolutnie nie powinno się sprać; jeżeli użyjesz preparatów do decoupage na tkaninie spokojnie możesz prać w pralce na delikatnym cyklu (u mnie w pracowni odwiedzają mnie kursantki, które swoje torby ozdobione na warsztatach noszą już ponad rok); oczywiście po pewnym czasie rzecz ulegnie zniszczeniu - tak jak każda inna, ale na pewno nie po pierwszym praniu :)

      Usuń
  3. Cudne te woreczki, to cieniowane tło zauroczyło mnie bardzo:) Oj niech tylko wakacje nadejdą, mam wielką ochotę zmierzyć się z tkaniną i szczerze przyznam za sprawą Twoich inspiracji;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ori - spróbuj, to jest ta szybkie i proste, że nawet do wakacji nie warto czekać :)

      Usuń

Dziękujemy za komentarz :)