poniedziałek, 8 czerwca 2015

Kartka z papierem do decoupage.



Oto kolejna praca, która powstała z połączenia papierów różnych kolekcji.
To, że idealnie ze sobą współgrają papiery Lemoncraftu, czyli Dom Róż i Sercem Malowane, to raczej wiadomo. Okazuje się, że papiery Decomanii do decoupage również pasują do tego zestawu jak ulał:)




Wybrany motyw kwiatów wycięłam (tylko obrys), następnie nakleiłam na grubszy papier i wycięłam już dokładniej. Brzegi potuszowałam dla uzyskania wyrazistości grafiki. 
Reszta to już sama zabawa, czyli szarpanie brzegów, tuszowanie, przeszycia, układanie kompozycji,
a wszystko podklejone na kosteczkach dystansowych różnej grubości dla uzyskania efektu 3D.


Wykorzystane materiały:

  Zestaw papierów do scrapbookingu 12x12, Sercem Malowane (+badziki)  Papier do scrapbookingu 12x12, Sercem Malowane, Nadzieja  Papier do scrapbookingu 12x12, Dom Róż, Na werandzie
  Papier do scrapbookingu 12x12, Sercem Malowane, Miłość  Taśma samoprzylepna papierowa biała z czerwonym napisem LOVE 15 mm x 10 m  Taśma samoprzylepna papierowa czarny ornament wzór III 15 mm x 10 m  Zestaw ćwieków [QBRD 5797], Screws, 20 szt.  Ćwieki metalowe, Mini Painted Metal Paper Fasteners, Round Pearl, 100 szt. [CI90195]
  Tusz postarzający Distress Ink, Walnut Stain  Cieniowacz do tuszów - Ink Blending Tool, cieniowacz + 2 wkłady  Pianka dystansowa 3D, kostka 3 mm, 306 szt. [DPKD-002]

Koronki bawełnianej w tym kolorze, który wybrałam, nie ma aktualnie w sklepie, ale są inne.

Kwiaty z papieru do decoupage, które zastosowałam na kartce też są w tej chwili niedostępne  w sklepie, ale wybrałam dla Was kilka innych propozycji:

  Papier do decoupage Decomania, Magnolie [serie 7/067b]  Papier do decoupage Decomania, Kwiatki [serie 8/082b]  Papier do decoupage Decomania, Klematis [045 bis]
  Papier ryżowy Decomania 5018, Słoneczniki i kłosy  Papier ryżowy Decomania 5003, Róże  Papier ryżowy Decomania 5059, Róże

Pozdrawiam serdecznie.

Izabella z Krainy Wyobraźni.


3 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)