czwartek, 24 września 2015

Nowe szaty słoiczków;)


A właściwie tylko zakrętek, ale czyż nie zmieniły one wyglądu samych słoików:)
A oto jak do tego doszło:

Był sobie słoik z okrutnie błyszczącą zakrętką...


postanowiłam to zmienić i samej zakrętce zrobiłam szlifkę zwykłym papierem ściernym


i pomalowałam białą farbą akrylową raz...


i po wyschnięciu drugi raz


i jeszcze raz, ale tym razem wybranym kolorem spośród farb kredowych vintage (tutaj Pastel Violet)


i znowu przetarłam zakrętkę (bardziej delikatnie) tylko w niektórych miejscach


i mimo, że delikatnie szlifowałam, nie uchroniło mnie to od tego, że w niektórych miejscach starłam do "najpierwszej" warstwy, ale nic to, ponieważ posmarowałam je patyną w kolorze złota (można również woskiem metalicznym)


A na koniec pociągnęłam jedną warstwą lakieru matowego.
I podobnie postąpiłam z moimi pozostałymi zakrętkami, dobierając przeróżne vintage kolory.



A tu jeszcze fotka dla uwidocznienia różnicy, czyli słoik (zakrętka) przed i po:


Jak widać i ja nie oparłam się farbom kredowym;) I potwierdzam, że świetnie kryją i mają piękne kolory.
Na pewno wykorzystam je jeszcze nie raz.
A słoiczki czekają już tylko na zapełnienie przydasiami:)


W pracy wykorzystałam:

  Farba kredowa "Vintage", Aqua, 100 ml [Daily Art]  Farba kredowa "Vintage", Dusty Green, 100 ml [Daily Art]  Farba kredowa "Vintage", Morning Blue, 100 ml [Daily Art]
  Farba kredowa "Vintage", Pastel Violet, 100 ml [Daily Art]  Farba kredowa "Vintage", Silver Grey, 100 ml [Daily Art]
  Farba akrylowa Daily ART, 001 Biała, 100 mlPatyna postarzająca [K3P16G], Złoto  Lakier do decoupage matowy Daily ART, 120 ml

Pozdrawiam serdecznie, Izabella z Krainy Wyobraźni.



10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. I naprawdę szybko się je robi:) Dziękuje za miłe słowa i pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Nabrały nowego wyglądu, jakże pięknego w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a proste i szybkie wykonanie zachęciło mnie do poszerzenia kolekcji;) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Teraz są piękne !!! A ja mam takie słoiczki !!! Dzięki za pomysł :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że farby kredowe trzeba zabezpieczać tylko lakierem przeznaczonym do takich farb... Jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Używam tych zakrętek odkąd umieściłam w nich swoje przydasie (guziki i badziki) i nic im nie jest, znaczy się nic się jak do tej pory nie zniszczyły. Wygląda na to, że zwykły lakier matowy też dobrze zabezpiecza farby kredowe:) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Rzeczywiście efekt zdecydowanie na +. Muszę zrobić napad na własne zakrętki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Dziękujemy za komentarz :)