poniedziałek, 5 września 2016

Zapraszam na herbatkę

No i mamy wrzesień... a z nim nadejdą pewnie chłodniejsze dni, 
w które ratować się będziemy ciepłą herbatką.
Żeby ta herbatka lepiej smakowała możemy dla niej zrobić kolorowe mieszkanko.
Myślę, że od razu nam się weselej zrobi kiedy będziemy sięgać 
do takiego wesołego pudełka aby sobie zaparzyć ciepły napój :)





Typowe pudełko - herbaciarkę postanowiłam nieco ożywić fakturami,
 dlatego na wieczku zrobiłam podwójną ramkę i dodałam mały akcent 
w postaci imbryczka ozdobionego pastą satynową.




Dól pudełka okleiłam wytłoczonym papierem, który następnie pomalowałam farbą..
Następnie nałożyłam przez szablony napisy i wzorek aby jeszcze bardziej ożywić boczki.







Teraz z takim kolorowym pudełkiem na herbatkę jesień mi niestraszna :) 








pozdrawiam Marzena


Wykorzystałam ze sklepu Stonogi



1 komentarz:

  1. Wesołe pudełko z pyszną herbatką to podstawa na długie jesienne wieczory! Bardzo ładne, takie optymistyczne pudełeczko :) Fajne aranżacje zdjęć - bardzo fajnie się takie ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)