czwartek, 13 kwietnia 2017

Lawendowa piękność

Witajcie kochani !
Rączką w górę, kto jest miłośnikiem albumów? 

Ostatnio namiętnie je tworzę  i muszę Wam przyznać, że ta forma pracy z papierem i mediami  bardzo mi odpowiada!


Dziś mam dla Was lawendową piękność, stworzoną z dwóch kolekcji papierów:Studio Light-  Home & Happiness i   UHK GalleryProvence.


Naklejki od 7dots stanowią idealne uzupełnienie każdej kompozycji! 


 Nie mogło zabraknąć mediów i tym razem postawiłam na moje ukochane pasty satynowe!
Dają niezwykły efekt ! 
Idealnie nadają się do nakładania pędzlem, palcem,szpatułką, aplikowania przez maskę!




Album powstał podczas warsztatów, które odbyły się w stonogi.pl 1.04!

 Niebawem relacja z warsztatów.


   




 Użyłam 

  

     


      

     


  
     

       



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)