środa, 14 marca 2018

Ukryty skarb - alterowane pudełko

Witajcie w to pochmurne popołudnie !!!
Przygotowałam dla Was coś bardzo mixed media, bogato zdobionego i wbrew pozorom prostego. Alterowane drewniane pudełko. 

Myślę, że każda z nas ma coś ślicznego do schowania, a takie pudełeczko aż się prosi o alterowanie i zdobienie.
W swoich projektach stawiam na najlepsze marki i produkty, które znam i bardzo lubię. 
Dziś to zdanie powinnam rozbudować o poznanie dla mnie nowość.... 
a mianowicie o Porporina Daily ART. 
Gdy zobaczyłam efekt, jaki można uzyskać  porporiną (dawniej Perfetto) zrozumiałam jaki wiele jeszcze przede mną westchnień i możliwości! Niezwykłe uczucie ! Jeden preparat tyle możliwości. 
To cudo idealnie nadaje się do wypełnienia spękać, muszę się przyznać, że wybredną klientką jestem, jeśli chodzi o preparaty do spękać ! Wiele używała, pojedyncze były dobre... 
Daily Art wyszedł na przeciw moim oczekiwaniom - farba pękająca - Crackle Paint - Transparent ....  oszałamiający efekt. Wystarczy nanieść szpatułką farbę na powierzchnie poczekać lub suszyć nie jednostajnym strumieniem ciepła (inaczej może bombelkować)i wychodzą piękne spękania!!!

W tym projekcie użyłam również farby akrylowe, już jedno pociągnięcie pędzla i krycie jest widoczne. Dziś jednak chcę ponownie wspomnieć Wam o mgiełkach.
Przez ostatnie półtora roku omijałam je szerokim łukiem... miałam inne potrzeby i zachcianki.
Od momentu, gdy w moim zbiorze na próbę pojawiły się Mixed Media Glossy Ink Spray nastał kolejny obłęd kupowania!
Żywe i mocne kolory, do tego nadają się do malowania na tkaninach. 
W tym projekcie zrobiłam nimi zacieki i dodałam koloru tam gdzie pędzelek nie mógł dotrzeć. 

 Powiem Wam, że jestem zakochana w tej skrzyneczce, wypieściłam ją jak umiałam, a efekty widzicie na zdjęciach. 

Udanego wieczorka !!!
Karolina 



Użyłam:















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)