niedziela, 18 marca 2018

Wielkanocna herbaciarka

Święta tuż tuż... i choć aura za oknem na to nie wskazuje wiosenne święta coraz bliżej :)
Bardzo lubię różne okazje podkreślać w domu dodatkami, dlatego na każde ze świąt
mam zestaw kuchennych skrzyneczek... dziś prezentuje przygotowaną w technice decoupage herbaciarkę, która specjalnie z okazji wielkanocy pojawi się w mojej kuchni :)

Do ozdobienia skrzyneczki użyłam tym razem dwóch motywów: jeden to serwetka tradycyjna 
z rysunkiem drewna, natomiast druga to słodka dziewczynka z wielkanocnym atrybutem czyli
koszykiem pełnym kolorowych jajek :)


Dziewczęcy wizerunek umieściłam na owalnej deseczce i aby uzyskać efekt vintage użyłam
spękań dwuskładnikowych, które po podkreśleniu pastą antyczną zalakierowałam lakierem
na bazie rozpuszczalnika. Tylko taki gwarantuje nierozpuszczenie się spękań... - pamiętajcie o tym wybierając lakier z olbrzymiej różnorodności lakierów do decoupage.


Dół skrzyneczki to prosty efekt przetarcia czyli najpierw nałożona ciemna farba kredowa vintage, na to
kolejna (w tym przypadku szara) i żmudna praca z papierem ściernym aby uzyskać zniszczoną
powierzchnię.


Myślę, że ten nieskomplikowany przedmiocik będzie ładnym dodatkiem do pięknych wiosennych
kwiatów, których w mojej kuchni zawsze króluje całe mnóstwo i zachęcam Was do tworzenia
dodatków do własnych wnętrz :)



Pozdrawiam :) i... do następnego razu :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)