sobota, 5 maja 2018

Romantyczne wyznanie..


Witajcie kochani ;) Muszę Wam powiedzieć ,że zaplanowałam sobie na dzisiejszą insiracje dla Was kartkę komunijną bo w końcu jest na nie gorący okres .. ALE tak przy tej burzy zaczełam się zastanawiać czy lubicie sprawiać radość bliskim tak zupełnie bez okazji..Pomyślałam więc ,że romantyczna kartka pełna kwiatów i co najważniejsze z bardzo obiecującym wyznaniem będzie idealna. Do jej użycia wybrałam wręcz przecudowną kolekcję od lemoncraft- yesterday którą znalazłam na stonogowych półkach . Nie mogłam się powstrzymać i dołożyłam motylki bo aż się prosiły by znaleźć na tej karteczce. Nic wielkiego ale mam nadzieję ,że bliskiej osobie ,a może i takiej której chcielibyśmy coś wyznać ale nie mamy odwagi się spodoba. 








i hop do środeczka.




do stworzenia tej romantycznej karteczki użyłam :

  



Pozdrawiam Was serdecznie i życzę cudownego romantycznego weekendu ;) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)