sobota, 7 lipca 2018

Miętowa skrzynka na klucze

Witajcie :)
czy pamiętacie mój miętowy listownik i mój post, w którym opisuję mocne postanowienie
uporządkowania przedpokoju? Jeśli nie a chcecie zerknąć to zapraszam TU
a dziś prezentuję wykonaną na bazie z surowego drewna skrzyneczkę na klucze w podobnym klimacie... kolory identyczne (w końcu ma być umieszczona w tym samym przedpokoju) jedynie motyw troszkę inny, ale niesamowicie urzekł mnie ten papier scrapowy i musiałam go wykorzystać :)


Farby kredowe vintage Daily Art, które użyłam w tym projekcie bardzo łatwo dają efekt przecierek.
Lubię przecierki, często używam, bo wydają mi sie efektowne a nie bardzo pracochłonne.
Dwie farby położone jedna na drugą, później papier ścierny i efekt gotowy :)



Bardzo modne ostatnio stały się wszelkiego rodzaju odlewy 3D. Robi się je z masy lub gipsu,
używa specjalnych foremek do odlewów i najróżniejsze kształty mogą zdobić właściwie wszystko.
Mój wycisk to prezent od przyjaciółki, ale w sklepie znajdziecie całe mnóstwo różnych foremek
z którymi można zaszaleć :)



Polecam również pobawić się różnymi dodatkami... to one tworzą klimat pracy i czasem naprawdę
niewiele trzeba aby uzyskać efekt WOW! Moja rodzina wie, że mam bzika na punkcie gałeczek...
Wynajdują dla mnie przeróżne kształty, które kolekcjonuję i wykorzystuję w swoich pracach...
Tu najmniejsza z kolekcji... ale bardzo, bardzo urocza :)

Zajrzyjcie n półki sklepu... z pewnością spodobają się Wam różne dodatki i twórzcie przestrzeń
wkoło siebie tak jak Wam w duszy gra :)




 Pozdrawiam


1 komentarz:

  1. Piękny komplet. Fakt, nawet w ubiorze dodatki potrafią zdziałać cuda :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)