sobota, 21 lipca 2018

Skrzyneczka..



Hej, dzisiaj przygotowałam dla Was skrzyneczkę troszkę inną niż wszystkie ale muszę przyznać, że lubię takie mało typowe projekty, które nie są oklepane i wyrażają swój charakter. Kwiaty jak i dodatki pokolorowalam mgielkami natomiast strukturę na skrzynce stworzyłam przy pomocy pasty pękającej stamperii oraz pasty śniegowej. Nakładałam je szpatułką nierównomiernie. Całość przybrudziłam moją ulubioną  mgiełką DailyArt w odcieniu sepii. I gotowe mam nadzieję  że efekt Wam się spodoba. 





Użyte materiały:

           
  

   



Pasta śniegowa DailyArt klik
Kwiaty papierowe PRIMA klik
Uchwyt klik
Mgiełka Lindy's Gang klik
Zestaw elementów tekturowych- trybiki klik

Dziękuję i pozdrawiam gorąco.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)