niedziela, 26 sierpnia 2018

Męska kartka

Czy macie czasem problem ze stworzeniem męskiej kartki ? Ja czasem mam dlatego w takich chwilach wspomagam się kilkoma zasadami.....Po pierwsze baza kraftowa wydaje mi się najlepszą opcją, po drugie jak najbardziej męski papier, sporo takich znajdziecie w sklepie Stonogi.pl  . Przydadzą się też jakieś typowo męskie akcenty jak np metalowe elementy, nity, ćwieki. Ja w swojej kartce użyłam męskie tekturki, ale jako że nie miałam akurat metalowych to lekko potraktowałam je woskiem aby nadać im taki fajny klimacik, ale niekoniecznie stworzyć całkiem metalowy element. 
Obowiązkowo w mojej kartce muszą pojawić się tagi, zupełnie nie wiem czemu, ale jakoś tak wydaje mi się zawsze, że bez nich byłoby łyso. Tym razem wykorzystałam również tagi, które znajdują się  przy metkach z cenami od ubrań, one również bardzo przydają się w męskich projektach. Nie wyobrażam sobie swojej męskiej kartki bez washi tape .... widzieliście ile pięknych pojawiło się w sklepie ? Zobaczcie koniecznie TUTAJ  . Oto kilka moich zasad, którymi kieruję się przy tworzeniu czegoś dla facetów :)  

A wy macie jakieś swoje, które pomagają Wam w tym czasem trudnym temacie ?











PudeÅ‚ko na kartkÄ™ C6, eko kraft [Latarnia]   Papier do scrapbookingu 12x12, Writer's Block, Sincerely [7DS]  Zestaw papierów do scrapbookingu 6x6, Dreamscapes [7DS]  Papier do scrapbookingu 12x12, Terra Incognita - Earth [UHK]  Pasta woskowa, Finnabair Art Alchemy Metallique Wax, Aged Brass, 20 ml  Znalezione obrazy dla zapytania wosk  antique  brilliance mystic turquoise prima marketing Arkusz naklejek 6x12, Dreamscapes - Word Stickers [7DS]  Zestaw mini-klamerek, Mini Spring Clothespins Colored, 50 szt.   Å»el pÄ™kajÄ…cy Crackle Accents, butelka z aplikatorem 25 ml [Daily Art]

Do stworzenia takiej męskiej kartki przyda wam się również klej oraz pianki dystansowe :) 
TUTAJ znajdziecie wszystko w tym temacie. Ja osobiście lubię pianki w rolce, bo ucinam tyle ile mi trzeba i doklejam ten paseczek raz a nie milion w przypadku mały kosteczek, ale jak  kto woli, grunt, ze jest w czym wybierać. 

Buziaki przesyłam i do następnego :) 


1 komentarz:

  1. Cudnie, ślicznie, męsko! Pięknie skomponowany komplecik.
    Sprawdzam czy nie jestem facetem(może bym taką dostała)... niestety nie:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)