sobota, 18 sierpnia 2018

Ślubna skrzyneczka na wino z klasycznym decoupage z różami

Zapewne już poznaliście mój styl i upodobanie do klasycznego, prostego decoupage...
Ponieważ wciąż trwa sezon ślubny proponuję dziś skrzynkę na wino, w słodkim choć trochę
"pazurzastym" stylu, idealny prezent ślubny wykonany własnoręcznie, w technice decoupage ;) Pazura dodają przyciemnienia i chlapańce, a różowe paseczki i cudne różyczki to element słodyczy w tej pracy. Do tego typu pracy świetnie nadają się matowe farby kredowe, a klasyczne motywy decoupage w klimacie vintage z łatwością znajdziecie na licznych serwetkach z różami lub specjalnych papierach ryżowych.



Ukochałam sobie ostatnio opalane drewno, więc i tu nie mogło zabraknąć tego motywu.
Dół skrzyneczki jest zrobiony z litego drewna, z całkiem ciekawym rysunkiem drewna, który po opaleniu rozjaśniłam nieco białą bejcą... Bejce do drewna to świetny sposób na urozmaicenie decoupage, w cudowny sposób podreślają słoje drewna, a w tym konkretnym przypadku biała poświata jeszcze bardziej podkreśliła ślubny charakter skrzyneczki :) Ostatecznego charakteru mojemu pudełku dodały antycznie wyglądające metalowe okucia.


Takie ręcznie zdobione prezenty z pewnością ceni każdy obdarowany więc zachęcam Was do 
eksperymentowania z rękodziełem :) powodzenia :) 







 Pozdrawiam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)