sobota, 8 września 2018

Jak podkręcić decoupage? Opalanie drewna i kolorowanie bejcami

Dziś pokażę Wam, że decoupage wcale nie musi być powtarzalny i nudny. Zobaczycie jak pięknie można wybarwić drewnianą skrzynkę, którą wcześniej opaliłam...
im wyraźniejszy i różnorodny rysunek drewna tym lepiej :) te z nas które "kochają" jaranko
wyszukują drewienka z pięknym rysunkiem drewna i sęki nie są już niepożądane a wręcz
przeciwnie... w sękach kryje się piękno i różnorodność ;)


Do pomalowania opalonego drewna użyłam bejc do drewna... nie ukrywam, że mieszałam trochę kolorków, aby uzyskać pożądany efekt i cieniutkim pędzelkiem nakładałam kolor po kolorze w miękkich miejscach drewienka. Aby pozostały czarne granice wycierałam je mokrymi chusteczkami.
Jasno niebieski kolorek to z kolei... rozwodniona kredowa farba - używając różnych produktów nie ograniczajcie się ich podstawowym przeznaczeniem. Eksperymentujcie i bawcie się :)


Inną nietypową rzeczą w tej skrzyneczce to użycie do ozdobienia wieczka papieru do... scrapbookingu.
Papiery skrapowe często posiadają piękne desenie, które z chęcią wykorzystuję w moich pracach.
Należy tylko użyć więcej kleju bo papier jest gruby i musi cały przesiąknąć klejem...
Brzegi papieru postarzyłam tuszem, użyłam też pieczątki z napisami oraz dodałam dekor z kwiatem wycięty z papieru ryżowego. Równie ciekawe motywy możecie znaleźć na serwetkach: serwetki z kwiatami, serwetki z lawendą lub różami to bardzo popularne wzory.


Trochę pracochłonne ale jakże efektowne, prawda? Ciekawa jestem Waszej opinii :)




 Pozdrawiam :)



2 komentarze:

  1. Bardzo efektowna praca :) Podobają mi się te opalania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za uznanie :) pozdrawiam i zachęcam do zabawy w kolorowanie drewna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)