wtorek, 26 marca 2019

Urodzinowa kartka z ptaszkiem na papierach UHK Gallery

Witajcie kochani :) 
Z pewnością widzieliście już nowe papiery UHK Gallery i myślę, 
że macie je również w swojej kolekcji i jestem pewna, 
że tak jak mi podobają wam się bardzo. 
Dzisiaj przygotowałam kartkę na każdą okazję.





Papier do scrapbookingu...   Pasek papieru Diamonds -...   Bloczek papierów do scrapbookingu Diamonds - UHK Gallery      Kwiatki papierowe, Plum /...      Klej Magic z aplikatorem   Pianka dystansowa 3D, grubość 1 mm      Zestaw kart i kopert...   Pasta gesso biaÅ‚a Daily...
Kochani :) To moja ostatnia inspiracja dla Was na blogu Stonogi :) 
Dziękuję bardzo za możliwość bycia z Wami.
Zapraszam was do mnie TUTAJ  i do zobaczenia :)

Buziaki :) 


2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)