poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Wiosenny komplet

Witajcie!

Wraz z poniedziałkiem witamy nowy miesiąc - kwiecień, a to może oznaczać tylko jedno. Wielkanoc! Dlatego właśnie dzisiaj chciałabym pokazać wam co można wyczarować z czterech arkuszy papieru do scrapbookingu, kilku dodatków i odrobiny chęci.


Tak jak wspomniałam Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami dlatego pomyślałam, że komplecik złożony z kartki, oraz wiosennej herbaciarki będzie idealnym prezentem dla bliskich lub przyjaciół! Całość powstała przy użyciu cudnej kolekcji Awakening od polskiego producenta papierów do scrapbookingu P13 Piątku Trzynastego

Najpierw zajęłam się herbaciarką. Górę jak i wnętrze ozdobiłam papierami do scrapbookingu, dokładnie wymierzyłam i docięłam je do odpowiednich rozmiarów. Dół zaś pozostawiłam prosty, aby nie odwracał uwagi od całej reszty. Przemalowałam go białą farbą do decoupage, a następnie używając szczecinowego pędzla przetarłam żółtą farbą kredową. Kompozycję na górze stworzyłam z elementów znajdujących się na arkuszu dodatków i do wzbogacenia jej dołożyłam kilka kwiatków i trochę chrobotka. Na końcu wszystko przetarłam jeszcze farbą metaliczną w grafitowym odcieniu, aby całość stała się spójna.


Kartkę stworzyłam z resztek papierów, które pozostały mi po herbaciarce. Tutaj również użyłam grafik z arkusza dodatków, tych samych kwiatków i kilku małych piórek. Ze względu na gniazdko z kolorowymi jajeczkami zyskała ona bardziej Wielkanocny klimat.


Jak sami widzicie do stworzenia takiego kompleciku nie potrzeba wcale wielu materiałów! Dlatego jak najbardziej zachęcam was do wypróbowania i zrobienia takich upominków samodzielnie. Jestem pewna, że sprawią one obdarowanym dużo radości! :D

Ponadto zapraszam was również do obejrzenia krótkiego filmiku, gdzie możecie zobaczyć jak stworzyć naszą kartkę krok po kroku :)


Do wykonania projektu użyłam:

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!






1 komentarz:

  1. Prześliczny zestaw. Skrzynkę mam, papierów sporo też mam. Koniecznie muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)