środa, 1 maja 2019

Kamienna brama

Witajcie!

Nowy miesiąc witamy majówką, czyli czasem poświęconym relaksowi, ale możecie wykorzystać te wolne dni w bardziej kreatywny sposób i puścić wodzę fantazji tworząc coś tylko dla siebie według własnej wizji. Taki właśnie projekt chcę wam dzisiaj pokazać. Można powiedzieć, że jest to brama do zaczarowanego świata.

.
Chciałam nadać jej wygląd starych kamiennych drzwi pokrytych mchem. Uzyskałam ten efekt bardzo łatwo - mianowicie wymieszałam potrzebne mi odcienie farb Daily Art z pastą śniegową, która dała mi odpowiednią teksturę. Tak przygotowane pasty nakładałam na siebie nawzajem za pomocą gąbeczki starając się utrzymać naturalny, nieregularny koloryt kamienia, a następnie dodałam trochę głębi dzięki pastom satynowym.



Jeśli chodzi o wnętrze, wypełniłam je mchem, a kompozycję stworzyłam za pomocą małych klatek z hdf, które wyembosowałam grubym proszkiem o kilku barwach. Na większej z nich posadziłam tekturkową wróżkę, a na mniejszej małego ptaszka będącego odciskiem z masy samoutwardzalnej.
 



Mam nadzieję, że projekt się wam spodobał i zainspirował was trochę do stworzenia czegoś niepowtarzalnego. 

Do wykonania projektu użyłam:


Pozdrawiam i życzę wam udanej majówki!




4 komentarze:

  1. Przepiękna kocham kocham kocham !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca ! jest Pani moją inspiracją !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te drzwiczki !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)