wtorek, 5 maja 2020

Potworkowy blejtram ze zdjęciem rodzeństwa

Scrapbooking najbardziej kocham za możliwość wyjątkowej oprawy zdjęć. Papiery do scrapbookingu Craft O'Clock z potworkowej kolekcji "The Sweetsters" spodobały mi się od razu, ze względu na świetne, oryginalne motywy wesołych potworków jak i pastelowe kolory - róże i niebieskości, idealne do projektów, których głównymi bohaterami są dzieci :) W pracy wykorzystałam duży zestaw papierów i arkusz dodatków. Całość nakleiłam na podobrazie 30x30 cm.


Wokół zdjęcia dołożyłam nakładane przez szablon pasty satynowe Daily Art, które kolorystycznie pasują tu idealnie. Pasty te można bez problemu mieszać ze sobą, czego efektem są fajne przejścia. Po wyschnięciu mają fajną aksamitną strukturę z widocznymi bardzo maleńkimi drobinkami.



I jeszcze kilka zbliżeń na szczegóły:





"potwornie" pozdrawiam :)


Ze sklepu Stonogi.pl użyłam:
Zestaw papierów do scrapbookingu Craft O'Clock, The Sweetsters - dziecięce potworki    Arkusz do scrapbookingu Craft O'Clock The Sweetsters I   Podobrazie malarskie 30x30 Renesans 
https://www.stonogi.pl/scrapbooking/12151-zestaw-elementow-tekturowych-boho-love-duze-girlandy-01-5150-scrapiniec-.html  Satynowa pasta strukturalna Daily Art - akwamaryn Satynowa pasta strukturalna Daily Art - różowy topaz Szablon do past strukturalnych i decoupage, Stamperia - tło duże damaski ręczne pismo nutyKSTDG01  https://www.stonogi.pl/montaz-klejenie/19257-klej-magic-tuba-plastikowa-z-aplikatorem-45-g-najlepszy-do-papieru.html Płynne szkło Daily Art, pojemnik z aplikatorem


1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)