czwartek, 14 maja 2020

Ukwiecona budka na dzień mamy - z papierami do scrapbookingu i foremką 3D

Witajcie!

Dzień mamy zbliża się wielkimi krokami, dlatego dzisiaj chciałabym pokazać wam projekt stworzony właśnie z myślą o tym wyjątkowym dniu :)


Ścianki domku oraz bazę pod nóżką obkleiłam papierami Stamperii z kolekcji House of roses jeszcze przed sklejeniem całości. Resztę elementów pokryłam dwukrotnie białym gesso. Gdy wszystkie części były już suche skleiłam budkę w całość, wybieliłam łączenia, aby nie były tak mocno widoczne a następnie zajęłam się ozdabianiem dachu. Aby nadać mu wyraźnej tekstury nawiązującej do różanego klimatu użyłam odcisku z płaskiej foremki należącej do tej samej kolekcji. Foremkę wypełniłam pastą do szablonów i otrzymałam piękny wycisk oddający wszystkie detale. Rozcięłam go na mniejsze kawałki i obkleiłam daszek. 


Żeby dodać do projektu trochę zamieszania dodałam na stópce, spodzie domku oraz na daszku zwykłą rozciągniętą gazę, która nadaje bardzo ciekawą teksturę. Następnie pokryłam wybrane miejsca różową farbą kredową .


Na dole i boku budki dodałam kompozycję z kwiatów, napis, oraz ptaszki wycięte z jednego z arkuszy papieru na przód. Aby całość była ze sobą spójna poprzecierałam większość budki, a w szczególności miejsca z mocną teksturą za pomocą kameleonowej pasty woskowej, a na końcu dodałam kilka przeźroczystych perełek w płynie.


Mam nadzieję, że projekt wam się spodobał i bardzo zachęcam was do zrobienia czegoś własnoręcznie dla waszych cudownych mam z okazji ich święta :)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)


1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)