sobota, 22 listopada 2014

Szyszkowe choinki - dekoracja świąteczna.

Oto moja propozycja świątecznej dekoracji, wykonanej na bazie naturalnych szyszek:


Szyszki własnoręcznie zbierałam, wysuszyłam, oczyściłam z wszelakich paprochów i pociągnęłam biała farbą akrylową oraz lakierem matowym, a następnie posypałam brokatem.
Doklejone gorącym klejem koraliki dopełniły całości.
I na koniec umocowałam je na podstawkach oklejonych papierem imitującym drewno.





Materiały, których użyłam:
  Lakier do decoupage matowy Daily ART, 120 ml  Farba akrylowa Daily ART, 001 Biała, 100 ml  Wkłady klejowe do pistoletu [KRH01R]
    Brokat [K3GP06], Złoty, 20 g  Brokat [K3GP33], Jasny błękit, 20 g  Klej Magic - tuba 45 g
  Pędzel płaski 10 mm [KR77/S]  Papier do scrapbookingu, Panna Oliwia 02

Pozdrawiam ciepło
Izabella z Krainy Wyobraźni.


4 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)