niedziela, 2 listopada 2014

Świece decoupage.


Przygotowania do świąt zaczynają przyspieszać, a świece to jedne z moich ulubionych przedmiotów do zdobienia w tym okresie. Robi się to stosunkowo szybko - a są idealne jako klimatyczna ozdoba wnętrza, oraz doskonałe na prezent. Można motyw wycięty z serwetki przykleić bezpośrednio na świecę przy pomocy kleju do decoupage na świecach. Ja na swoich świecach zwykle najpierw tworzę tło w odpowiednim kolorze - to sprawia, że nie muszę wycinać motywów, mogę je wydzierać a motyw po przyklejeniu ładnie scala się z tłem. Wystarczy do kleju dodać trochę farby akrylowej i delikatnie pokryć świecę.


Na pierwszej świecy, aby stworzyć zimowy klimat, dodatkowo użyłam odrobinę pasty strukturalnej i brokatu aby dodać na gałązkach śnieg. Na drugiej świecy - ptaszki w jesiennym klimacie.




Pozdrawiam serdecznie

http://retrodrobiazgi.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. ta pierwsza świeca śliczna:))ja robiłam świece na suszarkę,tzn motyw przykładałam do świecy potem papier do pieczenia i delikatnie suszarką żeby się wtopił:))))klejem jeszcze nie kleiłam:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne świece :) uwielbiam świąteczne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)