niedziela, 2 listopada 2014

Świece decoupage.


Przygotowania do świąt zaczynają przyspieszać, a świece to jedne z moich ulubionych przedmiotów do zdobienia w tym okresie. Robi się to stosunkowo szybko - a są idealne jako klimatyczna ozdoba wnętrza, oraz doskonałe na prezent. Można motyw wycięty z serwetki przykleić bezpośrednio na świecę przy pomocy kleju do decoupage na świecach. Ja na swoich świecach zwykle najpierw tworzę tło w odpowiednim kolorze - to sprawia, że nie muszę wycinać motywów, mogę je wydzierać a motyw po przyklejeniu ładnie scala się z tłem. Wystarczy do kleju dodać trochę farby i delikatnie pokryć świecę.


Na pierwszej świecy, aby stworzyć zimowy klimat, dodatkowo użyłam odrobinę pasty strukturalnej i brokatu aby dodać na gałązkach śnieg. Na drugiej świecy - ptaszki w jesiennym klimacie.




Pozdrawiam serdecznie

http://retrodrobiazgi.blogspot.com/

Użyłam następujących produktów:

Klej do świec Daily ART, 120 ml    Farba akrylowa Daily ART, 001 Biała, 100 ml  Farba akrylowa Daily ART, 002 Popielata, 100 ml   Farba akrylowa Daily ART, 017 Żółta, 100 ml  Farba akrylowa Daily ART, 011 Czerwona ochra, butelka 120 ml - WYPRZEDAŻ  Farba akrylowa Daily ART, 013 Czekolada, 120 ml   Serwetka - Rudziki  

4 komentarze:

  1. ta pierwsza świeca śliczna:))ja robiłam świece na suszarkę,tzn motyw przykładałam do świecy potem papier do pieczenia i delikatnie suszarką żeby się wtopił:))))klejem jeszcze nie kleiłam:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne świece :) uwielbiam świąteczne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)