środa, 9 marca 2016

Dekoracja wiosenna z decoupage i origami.


Przed nami i wiosna i święta, dlatego moja dzisiejsza inspiracja jest właśnie związana z tym czasem.
Przygotowałam dla Was dekorację na świąteczny stół (lub na ścianę).
Połączyłam dwie techniki - decoupage i origami.
Pojemnik po kanapkowym serku (z uchwytem) przerobiłam na "doniczkę"
(pojemnik jest plastikowy, wiec użyłam  przezroczystego podkładu jako bazy do farby akrylowej).
Dalej postępowałam jak z klasycznym decoupage. 
Motyw z bluszczem wybrałam dlatego, że do dekoracji wykonałam kilka bluszczowych gałązek techniką origami. Także kwiaty forsycji wykonane są w origami.
Zachęcam do tworzenia własnych dekoracji wiosenno-świątecznych, jest jeszcze na to czas:)







Materiały ze sklepu:

Serwetka - Bluszcz 10Podkład przeźroczysty, 80 ml [KEP02M]Klej do decoupage Daily ART, matowy, 120 ml
Pistolet do kleju na ciepło [KRH01]Wkłady klejowe do pistoletu [KRH01R]Lakier do decoupage matowy Daily ART, 30 ml
Pędzel nylonowy płaski, Decoratorium #12Farba akrylowa Daily ART, 015 Kremowa, 50 ml
Mgiełka Daily Art, Mixed Media Vintage Spray, 33 latte, 30 mlMgiełka Glimmer Mist, Graphite, 2 oz. (59 ml)

 Pozdrawiam serdecznie - Izabella z Krainy Wyobraźni.


2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)