poniedziałek, 14 marca 2016

Wspomnienia przez różowe okulary

Całkiem niedawno przeglądałam sobie zdjęcia sprzed kilkunastu lat. Miałam straszną ochotę na zrobienie pracy ze zdjęciem i natknęłam się na jedno ze swoich ulubionych. Zastanawiała się przez chwilę jak mój tata i brat będą się czuć w towarzystwie takiej ilości różu na moim scrapie, bo właśnie na róż tego dnia miałam chrapkę, ale po chwili stwierdziłam, że to przecież będzie wisieć w moim domu i to moje różowe wspomnienia, więc zabrałam się do pracy :)

Początkowo chciałam zrobić LO, ale szykując materiały do pracy, ale znalazłam blejtram, więc koncepcja szybko uległa zmianie ;)


Na początku na płótno postanowiłam nałożyć przeźroczyste perełki w płynie przez szablon. Gdy wyschły, na całości rozprowadziłam papierowym ręcznikiem mgiełkę w kolorze dziewczęcego różu, żeby wydobyć wzór powstały dzięki szablonowi. Następnie w niektórych miejscach pochlapałam mgiełką w tym samym kolorze.


Potem została zabawa z papierami, wykrojnikami no i oczywiście zdjęciem ;)



Niektóre elementy uwypukliłam również przeźroczystymi perełkami w płynie.


Ostatecznie powstała praca, wpisująca się w klima beztroskich, wakacyjnych, rodzinnych wspomnień.

Ze sklepu Stonogi.pl użyłam:

   
   

Pozdrawiam Was ciepło i polecam powroty do radosnych wspomnień ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)