piątek, 4 marca 2016

Wielkanocne chlapanie :)


Witajcie :)
Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, 
mam więc dzisiaj dla Was  propozycję kartek wielkanocnych
Każda inna, w odmiennych kolorach, każdy znajdzie coś dla siebie :)


Do ich zrobienia wykorzystałam papier akwarelowy, który barwiłam mgiełkami i ecolinami
 Pobawiłam się też stemplami i pudrami do embossingu na gorąco.





Stempli użyłam również do wykonania tych cudnych kwiatków. 





To mój najnowszy nabytek i przyznam, że się w nich zakochałam! 
Takie stemplowane kwiaty dają niezliczone możliwości. 
Można stemplować różnymi kolorami tuszu, embossować, 
kolorować mgiełkami, tuszami czy kredkami. 
Moje kwiatki odbiłam brązowym tuszem na papierze akwarelowym 
i barwiłam mgiełkami. Do tego kilka pręcików i kwiatki gotowe :)


Tutaj użyłam gotowych kwiatków z materiału
W roli głównej cudne tekturowe jajeczko.






A tutaj nietypowa kolorystyka jak na te święta :)
Też embossing, mgiełki i pasta strukturalna (satynowa) położona przez szablon.
Uwiłam też gniazdko a jajeczka zrobiłam z lekkiej masy.






Zachęcam Was do zabawy w tworzenie własnego papieru, to ogromna frajda.
No i taki papier jest jedyny i niepowtarzalny :)
Zajrzyjcie do sklepiku, gdzie wybór mgiełek jest imponujący
i chlapcie, pryskajcie i bawcie się świetnie!

pozdrawiam serdecznie Marzena Deco-Wena

3 komentarze:

  1. świetne kartki i dzięki za pokazanie tych kwiatowych stempli, kwiaty wyszły cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kasiu :) Stemple naprawdę świetne są. Spróbuj się nimi pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalne karteczki, zwłaszcza pierwsza przypadła mi go gustu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)