sobota, 17 grudnia 2016

Zimowe obrazki- czyli własnoręcznie wykonane prezenty:) ///Winter pictures- hand made gifts.

Witajcie Kochani!
Dziś dla was dwa świąteczne obrazki. Bardzo lubię połączenie mięty z bielą, zwłaszcza w okresie zimowym.  Obrazki stworzyłam na małych podobraziach. Jako pierwszą warstwę przykleiłam starodawne nuty, następnie nałożyłam mietową farbę Daily Art. W kolejnym kroku użyłam brokatową pastę Daily Art razem z maską. Dzięki temu uzyskałam brokatowy wzór w tle. Następnie dodałam elementy ze sklejki i wszystko przyprószyłam pastą śniegową Daily Art.

Hello Friends!
Today I have for you two small pictures, which I made on small canvas. In the background I used vintage music notes, then I added acrylics by Daily Art. After that, I applied glitter paste by Daily Art together with a stencil. Next step was adding the wooden decorations in the center and at the end I applied a snow paste by Daily Art.






I used following products:
Użyłam produkty:
Szablon FF 15x21 SM143  Ozdoba ze sklejki, Renifer AD23  Pasta brokatowa Daily ART, akwamaryn, 50 mlFarba akrylowa Daily ART, 052 Miętowa, 100 ml  Farba akrylowa Daily ART, 008 Kość słoniowa, 50 mlZawieszka ze sklejki, Podłużne serce D37 Medium żelowe Daily ART, matowe, 100 ml Śnieg w paście (pasta śniegowa) Daily ART, 100 ml  Szablon FF 10.5x15 SE210Zestaw szpatułek plastikowych, 5 szt. 

xx
Sylwia (TandiArt)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)