piątek, 15 kwietnia 2016

Drewniana szkatułka z motylem// Wooden box with butterfly

Witjcie Kochani!
Dziś przygotowałam dla was drewnianą szkatułkę, której główną ozdobą jest drewniany motyl. Jak tylko ujrzałam go w Stonogach, to miłość od pierwszego spojrzenia:) Szkatułkę pomalowałam Farbą Kredową Daily Art i pochlapałam mgiełkami. Na motylka i rogi nakleiłam mikrokulki i pomalowałam farbą akrylową Daily Art w kolorze kremowym i oczywiście dodałam mgiełki.

Hello Arty Souls!
Today I wanted to share with you my altered wooden box which I decorated with beautuful wooden butterfly. I painted the box with Vintage Paint by Daily ART, then I splashed with sprays. I added micro-balls and painted with acrylic paint by Daily ART in a cream colour. Then I added spays again.
















Użyłam produkty:
I used following products:

    

Love,
xx
Sylwia (TandiArt)


3 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)