poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Wiosenna skrzynka


Witajcie :)
Nareszcie dotarła do nas wiosna!
 Na jej powitanie postanowiłam zrobić skrzynkę, 
w której zamieszkają wiosenne kwiaty w moim ogrodzie.


Na skrzynkę nałożyłam najpierw pastę strukturalną przez szablon. 
Potem pomalowałam na niebiesko i zrobiłam przez szablon kropeczki.
Nakleiłam z jednej strony dwie podkładki korkowe i pomalowałam je 
na kolor pistacjowy, ozdabiając je szafranowym wzorkiem z szablonu. 
Z drugiej strony nałożyłam również szablon. 
Następnie przyciemniłam wszystko bitumem.
Potem zaszalałam jeszcze nakładając preparat do spękań dwuskładnikowy 
i wypełniając spękania również bitumem. 
Wyszły niewielkie ale w sumie chodziło mi o efekt delikatnego postarzenia.
Pstryknęłam jeszcze kilka białych kropeczek dla rozjaśnienia.
Wnętrze pomalowałam bejcą a całość polakierowałam lakierem matowym.


Na koniec przykleiłam uchwyty i tak oto skrzynka była gotowa na zasiedlenie :)
Wnętrze wyłożyłam grubą folią.
Teraz tylko kilka kwiatków, trochę mchu i mam wesołą, cieszącą me oczy dekorację :)
Może i Wy zrobicie takie nietypowe skrzynki dla Waszych kwiatków? 
Na pewno będą wolały takie mieszkanko niż zwykłe plastikowe korytka :)














Pozdrawiam serdecznie :)



Do wykonania skrzynki wykorzystałam ze sklepu Stonogi





6 komentarzy:

  1. Wspaniały myk z podkładkami i uchwytami!Całość zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :0 Cieszę się, że Wam się podoba. Może i Wy zmalujecie sobie podobną? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. RE WE LA CJA!!!
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna inspiracja na wiosnę!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z imitacją szufladek :) śliczne kolory i... w ogóle wszystko śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)