czwartek, 21 kwietnia 2016

Wyjątkowa komunijna pamiątka - exploding box

Dziś zaglądam do Was z pamiątką I Komunii Św. w postaci exploding box'a.
Ja bazę skleiłam samodzielnie, natomiast w sklepie znajdziecie ich kilka rodzajów.
Najważniejsze miejsce wewnątrz pudełka zajmuje wycinankowa tekturka 3D - kielich, który po złożeniu pomalowałam złotą ecoliną oraz białym podkładem
Każdą ściankę pudełka ozdobiłam kieszonką, która pomieści tag z życzeniami lub prezent banknotowy lub voucher zakupowy do jakiegoś fajnego sklepu.
Kiść winogrona zrobiłam z białych perełek. Od zewnątrz pudełko okleiłam papierem do scrapbookingu - sklepowa oferta jest tak bogata i co rusz pojawiają się jakieś nowe, że wybór musi tu być już bardzo indywidualny i zależny od danego momentu :)










Pozdrawiam weny życząc :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)