czwartek, 21 kwietnia 2016

Komunijna pamiątka

Dziś zaglądam do Was z pamiątką I Komunii Św. w postaci exploding box'a.
Ja bazę skleiłam samodzielnie, natomiast w sklepie znajdziecie ich kilka rodzajów.
Najważniejsze miejsce wewnątrz pudełka zajmuje wycinankowy kielich,
który po złożeniu pomalowałam złotą ecoliną oraz białym podkładem.
Każdą ściankę pudełka ozdobiłam kieszonką, która pomieści tag z życzeniami lub prezent banknotowy.
Kiść winogrona zrobiłam z białych perełek.









Ze sklepu użyłam:

Zestaw elementów tekturowych, Kielich 3D z dekorowaną hostią wz. 1 [Wycinanka]  Papier do scrapbookingu, List miłosny 04 [S75]  Papier do scrapbookingu, Primo 02 [S75] Baza do exploding-box'a, biała [Latarnia]Farba akwarelowa w płynie, Ecoline 801 Gold, 30 ml Podkład biały Daily ART, 100 ml Perełki w płynie Daily ART, błyszczące białe, 25 ml Tusz kredowy, Chalk Fluid Edger Pad, Moss Lawn [891190]


Samoprzylepne kryształki dekoracyjne, Ivory Opal, 100 szt. [GRKR-033]   Perełki 4 mm, woreczek 6 g, białe  Klej Magic - tuba z aplikatorem 45 g 
 Długopis żelowy K118 Hybrid Gel Grid, 0.8 mm, biały Długopis żelowy K118 Hybrid Gel Grid, 0.8 mm, srebrny  Kredki akwarelowe Mondeluz Koh-i-noor, 24 kolory

* * *

Pozdrawiam weny życząc :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)