niedziela, 21 lutego 2016

Bardzo kolorowy, mixed mediowy album z kopert

Dzień dobry w niedzielny poranek :)
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam mały album, który służyć może do przechowywania,
a to dlatego, że bazą każdej ze stron są koperty pochodzące z zestawu baz kartkowych z kopertami..
Koperty okleiłam papierami Studio Light z bloczku w formacie 6x6 cali.
Wielkością idealnie pasują do rozmiaru kopert. W pracy użyłam również papierów Photo Play i Kaisercraft.

Każdą stronę ozdobiłam pastami satynowymi i mgiełkami Daily Art. Poszczególne strony - koperty połączyłam za pomocą chromowanych kółek do albumów. Zamknięcie zrobiłam w taki sposób, że zawsze jeszcze można dodać kolejne strony i album nadal będzie dobrze spięty.
Zapraszam do oglądania zdjęć :)

















Dodatkowo wykorzystałam następujące produkty ze sklepu Stonogi.pl:
- taśmy papierowe washi
- farby Ecoline (białą i czarną)
- perełki w płynie (białe błyszczące i przeźroczyste)
- ćwieki Prima Marketing

Pozdrawiam! Twórczego tygodnia!

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)