poniedziałek, 1 lutego 2016

Uskrzydlony domek Tandiart+ informacja o warsztatach

Witajcie Artystyczne Dusze!

Oto moj pierwszy projekt dla tego wspaniałego DT:)
Dla tych, ktorzy mnie jeszcze nie znają:)Nazywam się Sylwia Gryczuk (TandiArt) i mieszkam i tworzę w Irlandii:) Jestem mamą 20- miesięcznej Nandi o bujnych lokach;) Jeśli chodzi o mój rozkład doby to: w ciągu dnia  resocjalizuje młodocianych przestepców, a w nocy tworzę:) W 2012 roku odkryłam technikę Mixed Media i od tamtej pory jestem od niej uzależniona:P Uwielbiam malować baśniowe wróżki, alterować różne przedmioty i malować w moim pamiętniku artystycznym. Zawsze używam ostrych i radosnych kolorów a moim ulubionym jest turkusowy (pewnie zauważycie go sporo w moich projektach).
Dziś przygotowałam dla Was alterowany domek, który sama wycięłam z płyty mdf. Następnie nakleiłam na niego kawałki koronek, tekturek i papierów. Pokryłam wszystko gesso, a świetnie intensywne kolory uzyskałam za pomocą mgiełek Daily ART. Na skrzydełka nałożyłam paste strukturalną Daily ART. A na koniec nałożyłam gdzieniegdzie kalkomanie, która dodała więcej detalu. 





Użyłam następujących produktów:

 

    

Jeszcze informacja o moich jedynych warsztatach w Polsce 9 kwietnia w Stonogi .pl:)

"Kolorowo-Mediowo-Bajkowo' to mixed mediowe warsztaty z pamiętnika artystycznego, gdzie będziemy się uczyć ciekawych technik używając mgiełek, farb, masek, i past strukturalnych.

'Intuicyjne malowanie wróżek na drewnie' to warsztat mixed mediowy na którym nauczymy się budowania tła oraz malowania wróżki wyłaniającej się z kolejnych warst koloru i kompozycji. Tutaj będziemy również poznawać nowe techniki kolażu za pomocą papieru Deli oraz bibuły prasowanej.

Jeżeli chcecie spędzić cały dzień kreatywnie, to promocyjna cena za dwa warsztaty to 250zł!
By zarezerwować miejsce, proszę o meila na tandiart83@gmail.com

Liczba miejsc limitowana!!!

Serdecznie Was Pozdrawiam!xx



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)