piątek, 26 lutego 2016

Między folkiem a orientem

Dzisiaj inspiracją będą jajka wielkanocne. Wielkanoc przecież już tuż, tuż! :) 
Jajeczka trochę inne, ze szczyptą folku i nutą orientu. Folkowy motyw z serwetki okrasiłam złotą konturówką, bogato 'posypałam' kropeczkami i wyszedł nietypowy mix.

Ciekawe czy spodoba Wam się taka propozycja na pisanki?  :)


 Wystarczy jajko drewniane, podkład, kremowa farba akrylowa, dowolna serwetka z motywem folkowym, klej do przyklejenia serwetki, złota konturówka, odrobinka bitum i lakier do decoupage, w tym przypadku matowy. Ja wykorzystałam motyw z takiej serwetki:






Pozdrawiam serdecznie

23 komentarze:

  1. Bardzo ładne jajko, śliczne. Nic tylko siadać i robić :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu są śliczne, tak bardzo przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super☺ Bardzo ładne i takie inne ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Miały być tradycyjne ale zboczyłam z drogi :P

      Usuń
  4. Super☺ Bardzo ładne i takie inne ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na połączenie folku i orientu,bardzo mi się podoba ten mix:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są i takie ... niespodziewane i takie, że chce się na nie ciągle patrzyć i patrzyć i patrzyć.

    Aniu Twoje kropkowania są obłędne, tzn. do obłędu mogą doprowadzić! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Śnieżyca :) Faktem jest, że niespodziewanie wyszły takie :P Zaczęłam od motywu folkowego a wykończenie zmieniło ten folkowy wzór.

      Usuń
  7. Super mix! Wyszły bardzo oryginalnie i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne :) śliczny motyw serwwetki może i mnie skusi do zrobienia czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe. Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jajka kocham folkowe motywy.

    OdpowiedzUsuń
  11. pani Aniu,jak zwykle piekna praca!Jestem oczarowana Pani pracami!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)