środa, 10 lutego 2016

Serce w różu

Czas, abym pokazała Wam moje serce.
Niby różowe i romantyczne, ale czarne dodatki i błyskotki, sprawiły, że dostało takiego trochę rockowego "pazura".
Zawieszkę sercową najpierw zagruntowałam białym podkładem, następnie pomalowałam farbami vintage z Daily Art. Spodnia warstwa to  Harmony Pink, na to położyłam warstwę Milk i po wysuszeniu przetarłam całość papierem ściernym.
Potem działałam już z maską i pastami satynowymi w czterech kolorach.
Na koniec pozostało nałożenie podkładu na materiałowe kwiaty oraz zabarwienie ich za pomocą mgiełki Vintage Spray: jasna fuksja.
Tekturową ramkę ze Scrapińca również pofarbowałam przy pomocy tej mgiełki.






Ze sklepu Stonogi.pl użyłam:

Farba kredowa "Vintage", Harmony Pink, 100 ml [Daily Art] Farba kredowa "Vintage", Milk, 100 ml [Daily Art] Podkład biały Daily ART, 100 ml Mgiełka Daily Art, Mixed Media Vintage Spray, 15 jasna fuksja, 30 ml
Satynowa pasta strukturalna Daily ART, rubin, 50 ml Satynowa pasta strukturalna Daily ART, spinel, 50 ml Satynowa pasta strukturalna Daily ART, perła, 50 ml Satynowa pasta strukturalna Daily ART, szary agat, 50 ml
Maska 6x6. Crafter's Workshop Templates, Flowers [TCW327s]  Kaboszony szklane, średnica 20 mm, 5 szt. Papier do scrapbookingu 12x12, Photo Play Like A Girl, Be Yourself  Zestaw elementów tekturowych, Kwitnąca jabłonka - ramki [Scrapiniec]
Kryształki samoprzylepne 3 mm, Iridescent [PMA 351606] Samoprzylepne kryształki dekoracyjne, Crystal, 100 szt. [GRKR-031]  Klej Magic - tuba z aplikatorem 45 g Pianka dystansowa 3D, kostka 3 mm, 306 szt. [DPKD-002] 
Pręciki kwiatowe, ok. 160 szt., czarne Tusz pigmentowy Stamperia, czarny duży [WKP06G]  Zawieszka serce 20 cm

* * *

Pozdrawiam i zapraszam do udziału w naszym Stonogowym wyzwaniu sercowym!

 



5 komentarzy:

  1. Ale cudo. Myślę że każda obdarowana nim osoba byłaby bardzo zadowolona. Piękny pomysł na podarunek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serducho zmalowałaś! Świetny pomysł z tymi dyndającymi kryształkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna zabawa mediami, piękne serducho:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)