środa, 17 lutego 2016

Wioska krasnali w sosjerce:) Dwarf Village in a sauce-boat:)

Witajcie Kochani!
Dziś dla was bajeczny projekt, który juz od roku błąkał się w mych myślach:)Bo ja uwielbiam elfy, wróżki i krasnoludki:) (Pamiętacie Hałabałę?)więc 'zmontowałam' wioskę krasnoludkową:)
 Użyłam tutaj duuuużo różniastych materiałów takich jak: modelina, mech, perełki, tasiemki, mgiełki Daily ART i oczywiścię sosjerkę;) A jak to wszystko połączyłam???? A to już dowiecie się z filmiku  Link poniżej...

Hello My Dearest!
Today I have for you a fairy tale project, which was on my mind for a year now:) I love elves, fairies and dwarfs, so I built a dwarf village in a sauce-boat:) 
I used here many different products as: air-drying clay, moss, pearls, trims and sprays by Daily ART. How did I combine it all together?  Check out video tutorial below:)

YouTube Video:








Użyłam produkty:
I used following products:

   
 

Love
xx
Sylwia


3 komentarze:

  1. Świetna praca i fajny film. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krasnale mnie pokonały!!!:) teraz mogę iść spać licząc na bajkowe sny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)